dijous, 24 de novembre de 2011

Quina meravella de cisalla!!!!

Per fi ha arribat la cisalla a Reprografia Vall Blanca!

Aquesta setmana hem aprés a utilitzar aquesta aparell que ens permet tallar el paper d'una manera molt segura i precisa.

Hem aprés pas per pas com poder tallar el paper de la manera més perfecta. Com sempre ho fan, l'alumnat-empleat de Reprografia Vall Blanca ens detallen com utilitzen aquesta ferramenta.








      Ir a descargar






Després d'aprendre a utilitzar una nova ferramenta o un nou procés ho registrem tot al quadern de taller. El alumnes-empleats  han ordenat el passos i els han numerat. Així han quedat els quaderns:

Ara toca practicar molt per a que cada volta els encàrrecs que ens manen tallar els nostres clients ens isquen perfectes. Però com  l'alumnat-empleat és molt aplicat en uns quants dies ja podrem inaugurar oficialment el servei de tall per a que vinguen a fer-nos noves comandes.

Estic molt orgullós de vosaltres!

5 comentaris:

  1. Gràcies per les explicacions! M'agrada molt el vostre blog. Continuaré vigilant allò que feu!! Ànims!

    ResponElimina
  2. Segur que feu un treball molt bo i molt perfecte amb aquesta nova ferramenta. Però el més important es seguir bé les recomanacions que doneu. Moltes gracies, ara ja se usar una!

    ResponElimina
  3. A mi sempre em resulta complicat encertar-ho amb l'aparatet... Però deixa millor els papers que les tisores! Ànim i a practicar!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies, esta setmana m'havia comprat una cisalla i no em feia l'anim d'utilitzar-la. Ara amb les vostres indicacions estic tallant els papers d'allò més bé.
    Este blog es molt útil!

    Kiko de Pedreguer

    ResponElimina
  5. Está molt Bé :)

    ResponElimina