diumenge, 4 de desembre de 2011

Com ens organitzem a la nostra empresa

A Reprografia Vall Blanca, com a qualsevol altra empresa, ens organitzem les diferents tasques i treballs que s'han de fer per a dur endavant els encàrrecs que ens fan els nostres clientes.

Com ho fem? Com sap cadascú quina tasca ha de fer eixe dia? Com definim correctament cada espai de treball?  L'alumnat-empleat de Reprografia Vall Blanca ens ho explica ells mateixos.

Este es el nostre panell de planificació:



Esta és la zona d'atenció al client, on prenem les comandes, entreguem i cobrem els encàrrecs  amb Juane de depenent.



Esta es la zona de la cisalla, on tallem els papers segons els formats o mesures que ens demana el client. Hui trobem a Maria Pérez i a Rubén.



Hui el correspon a David, Rosana i Àngela fer-se càrrec del reciclatge de paper, que tenim encara que fer-ne molt per a poder fer les quasi 100 targetes de nadal que tenim encarregades per part de direcció.



A la nostra zona d'enquadernació hui trobem a Maria Castells traient tota la seua força per fer anar la màquina.



A la zona d'informàtica està Óscar. En esta zona s'aprén com poder editar la pàgina personal del blog, com fer presentacions amb el Google Docs per als seus treballs, com buscar informació i imatges, com fer cartells, com retocar imatges i com editar document de text. A més aprendrem a enviar documents a imprimir quan tinguem la fotocopiadora instal·lada a la nostra empresa. 



I com no sempre hi ha d'haver algun encarregat de la tasca de neteja i ordre per a controlar que l'espai de treball estiga net, propi d'una empresa com cal. Hui ha realitzat esta tasca Ana.

Com veieu l'alumnat-empleat té molt clar el funcionament d'un lloc de treball, sabent que les tasques que fan són rotatives cada dia i han de saber com treballar en cada zona quan calga.

Hi ha vegades que hauran de fer tasques que no els agraden molt però entenen que som un equip i que tots som necessaris per a traure endavant la nostra empresa, i ja hi haurà dies que podran fer allò que més els agrada.

M'encanta treballar amb vosaltres!

6 comentaris:

  1. Hauré de pendre nota de vosaltres per a organitzar-me amb els demés i amb mi mateixa. Crec que vaig a posar-me etiquetes com vosaltres... segur que m'aclarisc millor...
    La veritat es que he seguit un poquet pel blog el treball que esteu fent, i he de dir que el vostre espai de treball ha millorat moltíssim... ENHORABONA!!!!! Es nota que s'heu esforçat i que heu treballat molt... Continuaré visitant-vos!!! Ànim!!!!
    Elena.

    ResponElimina
  2. M'encanta la manera en què teniu organitzada la vostra empresa. A més, teniu l'avantatge de que cadascú de vosaltres sabrà fer totes les tasques. Enhorabona pel vostre treball!

    ResponElimina
  3. M'encanta el vostre blog, els videos que pujeu, totes les fotos,...
    Sou uns artistes!!! ENHORABONA! :)

    ResponElimina
  4. El vostre taller de reprografia sembla cada vegada més professional. Ja volgueren moltes empreses tenir un repartiment de tasques tan eficaç i ordenat com el vostre. Encara que no comentem sempre, seguim amb interès i admiració els vostres progressos. Una abraçada del vostre club de fans.

    ResponElimina
  5. M'agrada molt la senyalèctica i ordre de l'aula, esteu molt bé organitzats!,
    El panell de planificació amb les fotografies és molt clar i profesional. Enhorabona a tots!
    Marga

    ResponElimina
  6. M'encanta! M'encanta vore el taller en funcionament. M'encanta que els alumnes participen creant el blog. M'encanta l'organització i el plantejament d'empresa, de segur que els alumnes-treballadors estan molt motivats. ENHORABONA.
    Demelsa.

    ResponElimina